Twitter Updates

    twitter

    31.3.06

    whatthefuck part 937

    Åååh vad jag är trött på det där om Fittstim. Mitt råd i dag till samtliga unga tjejer och mina döttrar är: kalla dig INTE feminist!

    åååh vad jag är trött på den där linda skugge
    ---
    via sigge
    ---
    edit: innebär det att skugge, som väl numera är mest känd för att ha kommit ut som moderat (samt att behärska det svenska språket oklanderligt, vill jag påstå; oklanderligt för att passa sin egen profil som skränik krönikörröst som säger det där alla andra bara vågra tänka eller nåt. i själva verket tror jag mest att hon sitter hemma och krystar fram åsikter som hon tror att alla andra har men inte vågar uttrycka -- jag undrar om hon ens själv vet vad hon tycker och tänker om saker och ting, egentligen, i verkligheten, om hon inte var tvungen att skriva en massa skit hela tiden), ångrar sin inblandning i fittstim? det skär sig väl emot hur hon vill framstå nu, i guess

    No comments: