Twitter Updates

    twitter

    17.3.06

    galning

    saker jag inte rekommenderar -- att lyssna på eddie izzard på jobbet. risken är överhängande för att dina medarbetare tror att du är spritt språngande när du sitter och fnittrar för dig själv
    ---
    "cats are much cooler than dogs though, aren’t they? cats have a scam going -– you buy the food, they eat the food, they go away; that’s the deal. you have no control over your cat! you can’t say to your cat, “cat, heel! stay! wait! lie down! roll over!” ‘cause the cat’s just gonna be sitting there, going, “interesting words… have you finished?”"

    5 comments:

    Jonas said...

    Eh... skulle det där vara ett exempel på hur kul Eddie Izzard är...? Att man inte kan dressera katter? Du kanske i själva verket är spritt språngande.

    Chris said...

    äsch, fortsätt att skratta på jobbet och vara galen. så mycket roligare för de andra ju, om någon törs. löv.

    p. said...

    jonas -- oh, you... fuck. nej, det är inte så överdrivet roligt i text. det är att se honom strutta runt i högklackat och härma katten som är underbart
    d haraway -- sant

    Jonas said...

    Jag får väl försöka få hitta en filmupptagning av det då...

    p. said...

    jag tror minsann att jag har ett par som jag har "köpt" som du kan få låna