Twitter Updates

    twitter

    12.3.06

    back once again with ont i öronen

    mellanlandade i oslo på vägen hem, vilket var outsägligt trist. insåg att jag hade förträngt en grej med att flyga, som jag alltid hävdat att jag tycker om. och det gör jag ju, det är hur skönt som helst att sväva omkring i tiotusen kilometeritimmen. men det är ett helvete att lyfta & landa. och när man mellanlandar får man göra den skiten dubbelt så många gånger. sucks

    saker jag saknade på malta
    allt mitt guld
    kaffe. gott kaffe starkare än typ te. med riktig mjölk
    mat. som känns någotsånär nyttig, eller åtminstone inte rent hälsofarlig
    värme. sista dagen. dagen innan, när det hade läckt ifrån taket i korridoren utanför vårt rum och det luktade som en blandning av spritpenna och bensin inne i vårt rum, så fick vi ett nytt rum. och sure, det var någon sorts större rum, vi hade värsta jättebalkongen & matbord och sånt. men rummet var typ inte menat att bli uthyrt förrän senare i veckan, så det var inte uppvärmt ännu. och det tog ett tag att få varmt i det nya, skitstora rummet

    saker jag inte saknade
    snön. fuck snön, förvinn nu för helvete. jag orkar inte mer

    No comments: