Twitter Updates

    twitter

    13.4.07

    whatthefuck part 927

    staffan uppmärksammar att nils hansson är en idiot. tack!
    ---
    måste ju citera ur recensionen som det handlar om också: "därför blir jag lite förvånad över hur lite fjollighet mika uttrycker på scen. visst går han upp i falsett ideligen, men en påfallande kraftfull sådan, långt ifrån kokett." alltså, är det här ett skämt? uttrycker de här meningarna en åsikt, och är det i så fall att det är bättre än hansson trodde -- eftersom det inte är så farligt bögigt?
    ---
    idag är en arg dag, och jag förstår inte varför jag envisas med att göra det värre genom att slarva runt bland bloggar skrivna av män som gillar öl och yngre tjejer, samt har svårt att uttrycka sig och verkar oerhört övertygade om sin egen förträfflighet

    3 comments:

    superkryp said...

    Det finns i princip ingenting som är värre än att läsa bloggar skrivna av män som är övertygade om sin egen förträfflighet. Burr!

    Urologen said...

    Jo, en sak.

    Att hata bloggar skrivna av män som är övertygade om sin egen förträfflighet, och sedan plötsligt inse att ens egen blogg innehåller samma felslut. Man tänker på det ett tag, reflekterar en smula, och förstår sedan att anledningen till att man tycker så illa om bloggarna som är skrivna av män som är övertygade om sin egen förträfflighet, är för att man känner igen sina egna fel i dom. Shit liksom. Hur länge har det här pågått? Finns det fler saker som jag verkligen hatar, som egentligen är en förvisso dålig men likförbannat grundmurad del av mig själv?

    Slutligen - lever jag i en lögn?

    p. said...

    max -- haha... lysande!
    det är ju tyvärr så att det är en (ganska stor) del av problemet