Twitter Updates

    twitter

    18.4.07

    mornin'

    en sån där dag som börjar med aprilregn och slutar med nattarbete

    läser wildes de profundis, och baxnar över ett omsorgsfullt, bittert, vackert, anklagande och helt överdådigt brevskrivande

    läser lehanes gone, baby, gone och den är ju åtminstone bättre än patient 67

    läste, och "läste ut", tingsnotariens blogg häromdagen -- som tydligen är en bok (blok? hahaha) också -- och den var en riktigt undehållande skildring av det hårda livet som tingsnotarie i en håla någonstans i sverige

    har återigen lärt mig att reklambyråer är tveksamma institutioner

    1 comment:

    Åsa said...

    jag blev lite nyfiken och foljde lanken till tingsnotariens blog, men var ganska skeptisk – det lat ju inte sa spannande direkt.

    men sen spenderade jag tva dagar pa jobbet med att vaxelvis jobba och lasa bloggen fran borjan till slut. vilka karaktarer!

    jag tror jag blev lite solbrand igar...

    kram!