Twitter Updates

    twitter

    23.4.07

    måndagsmörker

    jag låg vaken bredvid allt mitt guld halva natten och kollade på fem avsnitt av weeds. vad kan jag säga, mer än att det är som desperate housewifes än mer dysfunktionella släkting? så jävla bra. och nu är jag så utslaget trött att jag sitter och nickar till famför datorn.
    angånde tvserier; det kommer att fortsätta vara så här, antar jag, att allt som oftast är jag mellan en dag och ett-två år försent ute

    vi var på taylor mac i lördags, och det var förbannat bra. det enda som var dåligt var att han inte berättade mer om hur det var att uppträda i söderhamn (!) i tordags. se till att se nästa gång han kommer hit (vilket borde vara rätt snart, med tanke på att han varit här tre gånger på ett halvår) ni som missade

    började kolla på the fountain, och den var ju... seg. men ska ge den en riktig chans och kolla igen när jag är lite piggare

    jag har köpt biljett till nine inch nails den sjunde augusti. osäker på varför, men det är ju kul att ha sett dem en och en halv gång på ett år. och så när jag ju en fåfäng förhoppning om att den kommande spelningen ska vara en temakonsert, en rockopera, med bara låtar från nya skivan. inte för att jag lyckats förlika mig helt med den, men för att det vore så roligt

    1 comment:

    superkryp said...

    Jag tror att det blir nästan bara låtar från senaste plattan. På live-dvd:n från förra sommaren var det många låtar från förra plattan, så jag kan tänka mig att de (han) räknar med att alla har hunnit köpa (eller tanka ner/hem) oxå plattan i aug.

    Konserten häromdagen var mer som en best of-kavalkad.