Twitter Updates

    twitter

    16.4.07

    ghost rider / this is a review

    jag är så oerhört förlåtande när det gäller filmer av den här typen. och jag gillar den ganska länge, mycket för att det känns som en gammal snäll skräckfilm. och nicholas cage spelar över lite charmigt som sig bör. men så fort han förvandlas till ett brinnande skelett (hahaha) så tappar filmen fotfästet helt. det går inte att ta den taffliga datoranimationen på allvar. tyvärr. jag ville ändå gilla den här filmen. och det var fan rätt nära

    3 comments:

    Urologen said...

    Jag och frun tittade på Pans labyrint (för min del för andra gången) härom dagen och det slog mig då, vilket jag också sa till min fru, man kan fan göra precis vad som helst med datorer nu för tiden.

    Tyvärr är det inte alla som gör det bra. Jag ryser fortfarande åt de närmast usla datoranimationerna a'la dataspel i Flykten från LA.

    p. said...

    pans labyrint är ett bra exempel på hur man kan använda vackra datoranimationer för att göra en film ännu bättre. fan vad bra den är

    flykten från la tänker jag nog aldrig se, jag nöjer mig med den från ny.

    Urologen said...

    Det är ett klokt beslut. Man kan inte bli något annat än väldigt besviken.