Twitter Updates

    twitter

    11.4.07

    back to work

    sex dagar som rann bort, like sands through the hourglass, och nu sitter jag på jobbet och tittar ut på solskenet igen. tur att det snart är helg.

    har sett happy feet, som var väldigt fin. samt två av åtta filmer från skräckfilmsfestivalen after dark horrorfest -- the hamiltons, som var ok och med en huvudperson jag hade lätt att gilla. samt dark ride, som bara var en generisk skräckfilm om ungdomar blir jagade av läskig mördare i läskigt hus. pluspoäng dock för att det läskiga huset var ett spökhus, som i en attraktion på ett nöjesfält, och att det gjorde att var och varannan scen var av hoppa till-slaget. såg även click, den senaste (?) adam sandler-filmen. och det ångrar jag djupt. jag har en soft spot för honom, och tycker att punch drunk love var underbar och att spanglish var underhållande, men det här vara bara gräsligt.

    jag & allt mitt guld tog oss igenom första säongen av six feet under på ett par dagar, och det var underbart hela vägen. lost är som det brukar, även om avsnittet med det oväntade slutet (14) gjorde mig illa till mods och lite imponerad över att de vågade. prison break orkar jag inte riktigt med sedan jag fattade att det blir en tredje säsong. senaste avsnittet av the office bjöd på en kär återkomst när andy återvände från sin kurs i anger management.

    No comments: