Twitter Updates

    twitter

    10.5.06

    whatthefuck part 935

    den här rubriken hade jag tappat bort. och vad passar bättre, såhär precis innan jag ger mig ut i solen igen, än att vara lite bitter. idag är jag trött på att folk försvarar big brotherdeltagare. som att det inte är något fel på dem, som att det är fint med program med vanliga människor, som att man inte får vara irriterad på att större delen av mänskligheten är idioter längre; nu ska man dessutom acceptera, och nästintill uppmuntra, att man ska kunna kolla på skiten på tv. om någon hade berättat för mig för några år sedan att folk skulle ta ett gäng silikontuttar och medietuppkammar på allvar för att de knullade i tv så skulle jag fan tagit livet av mig. sluta uppmärksamma de stackarna (och sluta för övrigt även med det där jävla argumentet om att folk skaffar silikonisar för att de vill, och de är också starka kvinnor, och... ), så kanske vi slipper den här skiten snart. argh. sol. nu

    3 comments:

    Anonymous said...

    Såg du första Big Brother i Sverige? Då castade de inte deltagarna efter hur stora tuttar och hur hög partyfaktorer de hade. Det var ganska tråkigt och ändå kollade jag på skiten. Det var den där mamman som vann. Och handen på hjärtat, skulle det inte vara spännande med att vara med i ett socialt experiment (behöver inte vara på tv)?

    p. said...

    hej alexander. jo, jag kollade också på det då; trots att det var ganska tråkigt. för att det ändå var lite intressant och nytt och spännande eller nåt (jag går på allt, men bara ett tag). men genom åren så har det gått så långt åt helvete att jag numera mår dåligt om jag bara ser glimtar av det (det är ingen överdrift, jag tycker att det är helt horribelt). annars skulle jag nog kanske vilja vara med i ett socialt experiment (för att det förmodligen skulle vara spännande), fast helst ett där de inte har kameror på toaletten och helst ett där inte alla killar är dubbelt så breda som mig och har tribaltatueringar. och helst inte som i den där tyska filmen som svt visade för några månader sedan, das experiment (som var riktigt bra), där det gick ännu värre än i det där huset.

    Sugar said...

    Jag håller helt och hållet med! Kan inte folk bara sluta se på skiten så att programet läggs ned?