Twitter Updates

    twitter

    17.5.06

    stämning

    jag vill ha ett jobb, jag tror att det måste vara kreativt på något sätt, där jag skulle ha arbetskamrater som var på min nivå. ett jobb där vi som jobbade tillsammans skulle kunna diskutera saker, både dagsaktuella och jobbrelaterade, och där vi skulle ha långa möten med mycket kaffe och komma på en massa saker, varav typ en tolftedel skulle reliseras -- men det skulle räcka. och vi skulle ha trevligt. fan, jag vill ha ett jobb med folk som jag gillar

    4 comments:

    Urologen said...

    Men eller hur - vart fan tog dom jobben vägen?

    p. said...

    tro man måste göra dem själv, tyvärr. och jag har liksom inte riktigt råd att kicka igång en designbyrå eller nåt. give me rich parents...

    nb said...

    Not to mention ett jobb med uppdrag som stimulerar gör mig lycklig.

    p. said...

    absolut, men jag hoppas ju att det comes with the territory. att man liksom får stimulerande uppdrag om man har en arbetsmiljö som är stimulerande. eller att det känns ok iallafall, när det inte är så