Twitter Updates

    twitter

    9.5.06

    tool igen

    det har gått så långt att jag funderar på att åka ned till en märklig rockfestival i göteborg (!) för att se dem live. vilket jag uppskattar, eftersom det är så konstigt. i vanliga fall har jag ganska lugn och samlad musiksmak, men det verkar bara vara band som inte är riktigt comme il faut att tycka om som kan få mig att vilja åka till typ göteborg. tool, nine inch nails. förut även atari teenage riot. tja... så kan det gå
    ---
    edit: hittade en konsert med tool från seattle (andra maj) där de ändrar raden "fuck l ron hubbard & fuck all his clones" till "fuck rupert murdoch... ". heh
    och, annars då? det låter hur bra som helst

    5 comments:

    Anonymous said...

    sist jag var på någon obskyr rockfestival var när the international yuppie mugging festival (eller nåt sånt) gick av stapeln sensommaren 1991. Det var ganska trevligt, så jag rekomenderar dig att testa den nischen av musikvärlden.

    Anonymous said...

    men vad fan är det för rullstolsfigur bredvid rutan längst ner där man lämnar kommentarer? word verification för blinda!?

    p. said...

    jonas - men... vilken nisch? yuppiemuggingmusik? och ja, det verkar vara word verification för blinda typ. fast jag fattar inte riktigt hur de ska kunna klicka på symbolen. borde den inte vara större i så fall?

    Anonymous said...

    Jag tänkte mig nischen märkliga musikfestivaler i Göteborg. En nisch som tyvärr är alltför oupptäckt.

    p. said...

    aha. ja, eller hur? då gör jag som du säger