Twitter Updates

    twitter

    18.5.06

    what song? part four or five or something

    6 comments:

    Jonas said...

    The Jam "In the City"

    p. said...

    snabbt. och duktigt

    du har vunnit en öl, att inkassera vid väl valt tillfälle

    p. said...

    fan vad roligt, du är inte den jonas jag känner. nåväl, jag är inte den som är den -- vill du ha en öl så får du en öl

    Anonymous said...

    Jag skulle kanske kunna ha sagt det, men min spontana tanke var "if I could turn back time" med cher. vet inte varför. fredag kväll?

    p. said...

    lätt fredag kväll, men du är fan skyldig mig en öl för den där gissningen. ha!

    Jonas said...

    Nej precis, jag som svarade rätt är en annan Jonas än den här Cher-Jonas. Men jag kommer att kräva in den där ölen nån gång, var så säker.