Twitter Updates

    twitter

    24.5.06

    oinspirerat

    vet inte om det är vädret, jobbet eller bara... ehm, livet som gör det. men det känns helt ointressant att skriva saker just nu. kanske ska börja posta teckningar regelbundet igen istället. tar sån tid bara. men imorgon ska kan införskaffa en scanner till hemmet, så jag slipper sitta på jobbet och scanna allts kräp. då kanske det blir ändring

    är det bara jag, eller känns det som att bloggarna (de där "andra", typ) och de som kommenterar har blivit lite mer provokativa och, i det senare fallet, mer kritiska? jag vet inte om jag inbillar mig, men det känns ibland som att tonen är lite mer stingslig nu än förut. nyförälskelsen till mediet kanske börjar mattas, och folks egon vill ta plats igen? eller så är folk bara trötta på allt jävla dravel (som det här) som det ger upphov till

    1 comment:

    Anonymous said...

    Jag är ju galet kär i dina teckningar... Det är ju typ... Ja, bäst.