Twitter Updates

    twitter

    18.5.06

    mode, och vad jag stör mig på

    diskrepansen mellan de som köper in/designar/syr kläder och vi som köper dem. mellan mode som yrke och att vara intresserad av mode. jag sällar mig lätt till den senare kategorin, och jag vill att vi ska erkänna och bejaka distinktionen mellan de båda. modebloggare förenen eder och erkänn att ni befinner er marginellt över medelmåttan. börja sedan att blogga om kläder som ni dör av, istället för vad ni läst någon annanstans att ni ska ha på er i veckan som kommer

    och vanliga människor, var vänliga att sluta upp att posta bilder på er själva i jeans och en h&mtopp; inse att intresset är begränsat

    dessutom är jag trött på att alla har sån koll på vad som är trendigt, och att hela jävla stockholm ser så fräscha ut. det börjar bli löjligt. och alla som kommer hit från andra länder bara "ni är så snygga" (men tråååkiga). jag vill att vi slutar upp att bry oss så förbannat, gärna på en gång. och skit i det där safarimodet också, är ni söta?

    No comments: