Twitter Updates

    twitter

    4.4.06

    whatthefuck part 936

    det här är det äckligaste jag läst på länge

    alltså, jonas, jag är inte särskilt kräsmagad överhuvudtaget men det där höll mig precis på gränsen till att få kväljningar. och det händer typ aldrig, förutom när jag råkade se en av de där killarna i dirty sanches dricka (försöka, iallafall, det kom upp igen) ett glas med sitt eget svett

    aha. jag anar en lista till. alltså, topp tre saker som fått mig att må sjukt illa utan att jag sett det live/känt lukten av det:
    1. det där med svettet härovan
    2. jackassinslaget när någon idiot äter upp ingredienserna till en omelett, kräks upp dem, steker på det och äter igen
    3. se länken överst

    5 comments:

    Anonymous said...

    Jag säger som NRA skulle ha sagt; bloggen äcklar inte folk, folk äcklar folk.

    Don't shoot the messenger. Jag gick och höll på den där historien i flera dagar innan jag var tvungen att få den ur mitt system. Sen kan väl inte jag hjälpa att någon tar tillfället i akt att äckla sig ännu mer.

    p. said...

    jag vet. jag har fan lite dåligt samvete för att jag länkade till den också. förlåt, alla som eventuellt mådde lika illa som jag gjorde. och förlåt, jonas, för att jag skyllde på dig

    karin. said...

    bra gjort av mig att äta lunch framför datorn, se länken "det här är det äckligaste jag läst på länge" och glatt följa den. lika glatt läser jag sen p:s lista - och jag fortsätter äta!

    jag måste vara sjuksjuksjuk.

    p. said...

    karin - jag är sjuktsjuktsjukt imponerad

    karin. said...

    ... eller bara skadad efter att nyss ha hört förlossningshistorier från helvetet. moderkaka, anyone? epidural? akutsy? beat that!