Twitter Updates

    twitter

    3.4.06

    monday slow

    var och fotade omslagsbild till ett skivomslag till ett band som vi ska göra formen åt igår (alltså, vi fotade inte men vi dirigerade eller nåt) och nu känns det som att jag tappat en dag av helgen. så det är lite overkligt att vara på jobbet igen. och förskräckligt

    men bilden blev bra, omslaget kommer att bli fint och nu ska jag börja pyssla med deras hemsida. i'll let you know when it's up & running

    annars är det mest slött, grått, segt, det känns som en dålig söndag (kanske för att gårdagen kändes som en bra vardag?), utanför kontoret bråte och smutsigt -- de bygger en till kontorsbyggnad här bredvid -- och vädret är hela tiden emot oss alla. vad har vi gjort?

    2 comments:

    Anonymous said...

    du kan ju glädja dig åt att när den där kontorsbyggnaden fått väggar och skrivbord så kommer jag ta min hurts och mina pärmar och flytta dit. och då kan vi luncha mer än ibland!

    p. said...

    det glädjer jag mig åt som fan, men det tar ju så lång tid...