Twitter Updates

    twitter

    4.4.06

    nu börjar försträngningsprocessen

    jag glömde, för ett ögonblick, varför jag hade förträngt att linda skugge hade en blogg. därav inlägget från igår, och därför råkade jag klicka mig fram till den igen idag, från någon annans blogg. och nu börjar som sagt förträngningsprocessen igen, för jag orkar inte bli såhär förbannad och ledsen över att någon som så många läser och uppskattar är så jävla inte riktigt riktig. så här: "Ju mer jag tänker på det desto mer chockerande är det. Tänk er Kayo i framtiden, tänk er henne som 75 år. Hon bara: Jag ångrar inget i mitt liv, särskilt inte aborten vid 39 års ålder. Läget var inte perfekt för ett barn och hade jag fått barn då så hade jag inte kunnat köra de där fantastiska företagsgigen! Jag minns särskilt ett gig för Ericssons personal på Åreskutan. Stämningen var enorm, sånt himla röj! Och gud så mycket telefonnummer jag fick instoppade i behån. Haha, det är inte klokt faktiskt, jag har aldrig känt mig så levande, så SEXIG som då. "
    men så sluta nu då. det är för mycket, för elakt, för lågt

    3 comments:

    nb said...

    Snabbanalys: Skugge ångrar sitt morfande t förortskärring m ungar o attackerar de som ej gjort det?

    Nej, jag är eg inte mkt för analyser men jag kan inte tro att man kan vara så hemsk, så egoistisk alldeles naturligt, jag tror att man måste må riktigt dåligt för att vara det. (Mitt banala skydd måhända.)

    Urologen said...

    Jag var faktiskt inne på precis samma grej som du NB, Skugge är så jävla less på sitt hemmafruliv att hon avundsjukt slår ned på alla som väljer en annan väg eller familjeplanerar lite bättre.

    Det luktar så iallafall.

    Det hade varit väldigt intressant att ransaka Skugge ordentligt, gå igenom precis varenda text hon skrivit och blottlägga inkonsekvensen och problemen. Som en universitetsuppsats liksom. Jag tror att man hade fått en bra uppsats.

    p. said...

    nb - jag vill också gärna tro att det finns en förklaring, att det inte ligger i hennes person att vara så elak. mitt banala skydd blir trots allt, som jag skrev, att bara glömma bort att hon finns

    max - det är en sjukt bra idé, som jag verkligen hoppas att någon genomför