Twitter Updates

    twitter

    3.5.07

    torsdagsgnäll

    min webbläsare stängde ned sig mitt i inlägget, så det här blir rena skiten

    om du ska köpa en cykel, så köp inte samma sort som jag. sson verkar vara rena skiten. jag lämnade in min för andra gången idag, och j -- som lämnat in sin tre gånger, fjärde fick han en ny, och ny lämnade han in den nya för att framhjulet var så snett att det gick emot framgaffeln -- ska kräva pengarna tillbaka och köpa något annat märke

    jag såg nyinspelningen av the hitcher igår, och det var ju lite meningslöst, även om sean bean -- the actor formerly known as boromir -- faktiskt lyckades vara rätt obehaglig som den mer än lovligt tossiga liftaren. men den hade en biljakt med stänkande blod, skjutna poliser och flygande snurrande bilar till tonerna av nine inch nails "closer" -- så jag var rätt nöjd ändå

    min filippa k-kostym är rena skiten. men varje gång jag gått dit med den -- nu senast för att byxorna var trasiga -- så fixar de det. jag fick nya. och jag går därifrån lurad till uppskattning. proffs

    såg trailern till en ny film om jordens undergång, the reaping, och det verkar vara rena skiten. men den har hillary swank och en miljon miljarder gräshoppor, floder av blod, &c, så jag är rätt intresserad ändå

    2 comments:

    superkryp said...

    Men cykeln är snygg åtminstone. Den uppfyller åtminstone ett av två krav när det gäller cyklar.

    1. form
    2. funktion

    Fick ett cykelkort till hyrcyklarna av mrs i födelsedagspresent igår, men jag har inte hunnit testa nån cykel än. En sån skulle jag gärna ha, de är så härligt fulsnygga. Jag gillar växlar, men få växlar. :)

    p. said...

    haha... förmodligen är det mitt staff för att jag alltid yrat om form före funktion i alla möjliga och omöjliga sammanhang. nu har jag en cykel som är ett skolexempel på just det

    jag gillar också lånecyklarna, och om jag hade en sån skulle jag lätt vilja att det stod alvedon skitstort på den. vad tusan, jag skulle vilja att det stod alvedon skitstort på min cykel