Twitter Updates

    twitter

    14.5.07

    måndag kväll

    en sån dag, en sån måndag, när det känns som att det grå letar sig överallt; till och med min hud ser grå ut

    har lyckats sätta två sidor idag, och lite smått. imorgon ska det vara klart. mmmmhh

    nackdelen med att vara en sucker för penna och papper: när bokomslaget ska promotas på affischer, storlek a3, så faller en hel del av skärpan bort. jag måste börja göra stora original, inte sitta och rita grejer i exakt samma storlek som det ska vara

    idag har jag lärt mig att det är macho att grilla. tsssk... löjliga män

    jag önskar att ni kunde se väggen jag sitter och stirrar sorgset på. det är utskrifter av de där två sidorna från idag, sedan är det 13 tomma vita papper med sidnummer på

    förresten, angående det här med schlagerhelvetet. att alla är så arga och så. jag orkade inte skriva något igår, för det känns så pyttigt. men ändå...
    för det första kan christer lindarw, som sa något om att dra ned järnridån igen i aftonbladet, dra åt helvete. och för det andra så undrar jag om det är någon som minns bidraget som gjorde att finalen var i ett nordiskt land? de där finska hårdrockstrollen? fast de kanske inte räknas heller, christer björkman borde börja lobba för att finland ska skänkas till rumänien eller nåt. sen att the ark hade en skitlåt, och att låten som vann var minst lika bra, det är liksom inte vårat fel... det är öst det är fel på. det är en konspiration

    No comments: