Twitter Updates

    twitter

    15.5.07

    funderingar

    hur funkade det när de gjorde de där hundarna som ser ut som lassie fast skitsmå?

    vad faan är det här?
    "... gör mig (...) nästan lika lyrisk som när Hugh Fearnley-Whittingstall kastrerar kalvar direkt i hagen och steker upp testiklarna omedelbart på ett gasolkök för att äta dem i kalvarnas åsyn."
    / isobel

    jag kanske hade mått bättre om jag hade kunnat sova inatt, men fan vet

    ---
    edit: läs kommentarerna till inlägget hos isobel, hennes försvar/förklaring är bra/intressant

    ---
    edit 2: oh, the irony... nu sitter jag och frilägger köttporr. stora blodiga biffar, flottiga grillspett, &c

    3 comments:

    Anonymous said...

    Du har väl sett Älskling jag krympte barnen? Kan inte tänka mig något annat sätt som det kan göras på.

    Anonymous said...

    Är Isobel medlem i Feministiskt Initiativ eller har Valeri Solanas ande tagit henne i besittning?

    p. said...

    christoffer - ahhh... det förklarar även mammas dvärgpudel

    m - själv kan jag inte sluta tänka på när lammen tystnar