Twitter Updates

    twitter

    22.5.07

    hoho

    51 kronor på kontot. imponerande

    jobbar hårt på att inte planera nya projekt. försöka att göra saker när jag känner för det istället. men hela tiden så är jag på väg dit, särskilt när jag tänker på sommaren. att jag borde göra det och det. men fuck it. jag ska koncentrera mig på att vara ledig, sedan att det måste vara med ett antecknings- eller ritblock i väskan, det är en annan sak

    läser årets bästa skräck, fjärilen från tibet, av en svensk (!) författare vid namn cj håhansson. imponerande driv, bra karaktärer, hyfsat äckel samt ett fantastiskt omslagsfoto. men jag återkommer med en "recension" när den är utläst

    skiter i att det är nattjobb imorgon, ikväll stannar jag uppe tills sista avsnittet av heroes säsong ett är nedladdat samt sett. vansinnigt nyfiken

    finns det en marknad för böcker med teckningar i så vill jag göra en sån. med demoner. odd

    fortfarande trött, övermänskligt trött. somnade vid tio igår, helt utslagen. och vet inte varför (pollen fortfarande?)

    2 comments:

    Anonymous said...

    jo precis. försöker skramla ihop 55 pix till en kangarouge samt igga de obetalda adlibrisfakturorna.

    p. said...

    haha... trodde det var smink (kanga rouge -- en affärsidé?), men nu har jag googlat & sett förpackningarna och förbannar de saknade 4 kronorna

    själv safeade jag genom att beställa den döde deckarförfattarens sista verk, och behöver således inte nojja över adlibrisfaktura förrän i slutet av månaden