Twitter Updates

    twitter

    5.5.07

    jag -- en jubelnörd

    idag har jag köpt serier för tusen spänn. enligt det tidigare inlägget kanske jag skulle lagt dem på kläder, men vad fan
    mycket mignola, en sin city (jag ligger i mitten ungefär) och ännu en hellblazer. jag har en soft spot för den dystre kedjerökande britten, och han ser inte ett dugg ut som keanu i serien (tack gode gud för det)
    nu ska jag öppna en öl och nörda loss, och försöka glömma min (brist på en) vårgarderob

    1 comment:

    Anonymous said...

    Låter som en underbar dag. Men öl gör dig ändå lite koolare än dom som dricker jolt cola eller red bull när de läser serier. Själv drack jag nyss whiskey och kollade på Wallander på tv. Jag misstänker att det gör mig till en jubelsvensson. Haha. Men till mitt försvar kan jag säga att jag inte tyckte Wallander var så värst bra.