Twitter Updates

    twitter

    22.5.07

    det kunde jag gett mig fan på

    kollar igenom gamla inlägg på jakt efter en länk (colbert på white house correspondents dinner -- lillebror hade inte sett. alltså, den är ett år gammal, men om ni inte kollat på den så gör't. så oerhört roligt), och så hittar jag det här: "är det bara jag, eller är det någoning märklig med vädret? jag var inte såhär trött ens i vintras. skulle kunna sova som en koalabjörn, bara vara vaken ett par timmar om dygnet för att äta lite, om jag fick. eller är jag kanske pollenallergisk i hemlighet (alltså, det är jag ju. men jag har inte märkt något av det än)? som att det inte syns eller märks, bara gör mig sjukt trött? det vore ju förargligt". från den artonde maj förra året. så nu är det bevisat. det är pollen, och inte på drift mot idaho-sjukan jag lider av

    2 comments:

    Anonymous said...

    Hörrudu. Vaddå maj förra året? Så länge jag känt dig så har du haft de mest extenisva sovvanorna i länet.

    p. said...

    mm... jag vet. skulle kunna sova som en koalabjörn året runt om jag fick, visst. men det är den där mattheten som bara kommer under pollensäsongen.