Twitter Updates

    twitter

    10.9.07

    odöda

    tack vare den här bloggen så hittade jag bland annat en snygg serie om en kille som vaknar efter att ha legat i koma och upptäcker att i stort sett alla människor är zombies, lite som i 28 dagar senare, och en fin film om en flicka som vaknar på en strand med minnesförlust och blir jagad av zombies

    dessutom verkar resident evil tre trots allt bli riktigt snygg, men frågan är väl om den trots det lyckas vara lika bottenlöst usel som tvåan eller inte. jag håller tummarna

    och will smith, det gamla helvetet, ska spela huvudrollen i i am legend -- en film om den siste mannen på jorden, som slåss mot vampyrer -- och ser ut att klara av att inte sabba det helt i trailern

    ---
    jag hittade den för övrigt när jag sökte efter den här nazizombiefilmen, som har en helt sjukt snygg teaser trailer -- men å andra sidan ha de hållit på med den i typ tre år, så att de lyckats få till tjugo sekunder snyggt material känns ju rimligt

    2 comments:

    Unknown said...

    I am legend verkar också vara rätt bra faktiskt, även om det är tredje versionen av den filmen. Will Smith har ju spelats av så kända skådisar som Charlton Heston (the omega man och Vincent Price (Last man on earth innan.

    superkryp said...

    Jag slås av hur konstigt det vore att själv försöka överleva om man tror att man är ensam på jorden. (Kanske har jag bara en alltför negativ inställning till livet just nu.) Jag skulle nog käka chips och dricka cola, glo på alla filmer jag ville se och sen, ja, sen skulle jag nog avsluta eländet. Eller... spela lite gitarr -- en väääldig fin gitarr -- oxå. Men sen...?