Twitter Updates

    twitter

    5.9.07

    merde

    sitter och har deadline idag + är bakis. är lika med svårt

    igår såg jag evan den allsmäktige. eller, jag hoppade över den första halvtimmen där "karaktärerna etablerades" eller nåt, och kollade på en timme av den värsta smörja jag sett. visst, djur är gulliga och det är roligt när folk slår sig. så långt är vi överens. men det måste vara något fel på en film som får mig att vilja döda gud (morgan freeman). det är barnfilm, sure, men när det visar sig att de jävlarna inte ens låter översvämningen vara en riktig syndaflod, och att alla människor överlever, så faller ju liksom hela den här bibliska biten rätt platt

    ibland undrar jag över varför jag kollar på så mycket skit, men nu ska jag iallafall försöka hålla mig till att bara kolla på dålig film när det är skräck

    blades of glory var förresten mycket bättre än jag trodde (vilket säger typ ingenting) -- det är någonting med konståkning, filmen blev automatiskt roligare bara av det

    No comments: