Twitter Updates

    twitter

    24.9.07

    form före funktion

    ... kan jag oftast köpa, men senaste numret av cap&design var både fult och oläsligt. bisarrt.

    det var även startskottet för en serie nummer designade av olika byråer. håller tummarna för att nästa nummer, av wonderboys, går att läsa överhuvudtaget.

    här kan man läsa vad folk tyckte

    som en parentes undrar jag också över vad annonsörerna tyckte. eftersom hela numret är satt "på fel ledd" (ni vet, som kändes speciellt någong gång för länge sedan) så kommer ju inte en jävel att vända den rätt för att kolla på annonserna. fick de rabatt?

    2 comments:

    Unknown said...

    Ha, och jag som precis har startat en prenumeration. Men jag har inte fått mitt nummer ännu.

    p. said...

    men själva tanken är ju toppen, och de följande tre numren kanske blir hur bra som helst