Twitter Updates

    twitter

    19.12.06

    summering

    dexter, säsong 1. best tv-serie ever. eller... sedan twin peaks & v i alla fall
    tillräckligt mycket "upplösning" för att jag ska vara nöjd, och tillräckligt små cliffhangers för att jag ska längta, men inte ihjäl mig, efter nästa säsong

    nu behöver jag lön, så att jag kan köpa julklappar

    varför publicerar inte alla tidningar sina best of-listor efter att året är slut? risken att de ska missa någonting häpnandsväckande kanske är minimal, men ändå...

    migrationsverket. shit

    funderar på att köpa en pc nästa år. vet inte om det är så smart

    jag vill verkligen se little miss sunshine

    sl knullar sällanresenärerna. "det innebär en prishöjning på 450 procent, och kommer att leda till ökade klyftor melland de olika delarna av länet", säger (oppositionslandstingsrådet) lars dahlberg.

    är det inte dags för dn att sluta glorifiera vår första rymdvaktmästare? jag tycker också att det verkar coolt, men en rubrik som "fuglesangs magiska fingrar"... vad fan?

    No comments: