Twitter Updates

    twitter

    20.12.06

    like its my birthday

    fick världens bästa present av allt mitt guld; två biljetter (gissa vem jag bjuder med?) till rikard III på södran -- rickard wolff & bara (!) musik av nine inch nails (!!). så nu känns det inte så surt att missa ninkonserten längre

    fick den bästa present jag någonsin fått av en arbetsgivare -- jag fick gå hem halv tolv, full pay

    fick den bästa present jag någonsin fått av mig själv -- en 12" lg laptop. helt röd och snabb, och så fick jag ödelsedagspresenten av datorbutiken att jag inte behöver betala den förrän i slutet av januari, so i'll manage

    förlåt för egopostningen, jag är bara rätt nöjd för en gångs skull. nu kommer pappan, gotta go...

    (oh, by the way... någonting som inte har med mig att göra -- to make it up to you -- läs aftonbladets kultursidor från typ igår om pm nilsson och hans bizarra take on irakkriget i expressen kring '03. hinner inte hitta det på nätet nu, återkommer... )
    ---
    edit: här är länken

    5 comments:

    Anonymous said...

    eftersom du bjuder in till fölsedagsmiddag i elfte timmen så att man inte hinner skaffa en sån där present så är risken stor att du inte ser mig som vän nåmer. Och det är ditt fel.

    Anonymous said...

    grattis grattis grattis!
    hoppas allt ar fint. nar ni kommer till vancouver och halsar pa bjuder jag pa middag
    grattis grattis!
    ga over till johan och lana xboxen och half-life tva ett halvar vettja!
    grattis!
    dagens tips: efter att ni kollat klart pa dexter kanske det ar dags for - drum roll - the wire! ;)

    p. said...

    jonas - det löste sig ju fint. tack för igår!

    peder - sweet. jag kommer på middag, kanske i sommar, kanske nästa vinter. beror lite på semester & så. half-life är tveksamt. still going without tv. the wire är fan nästa serie. jag måste.

    Urologen said...

    Jäklar, menade att maila ett grattis igår, men kommenterar det idag istället. Iallafall, grattis.

    p. said...

    max - tackar!