Twitter Updates

    twitter

    18.12.06

    slutspurt

    snart ledig. på onsdag fyller jag ett år äldre, vilket firas med mat och sprit på närbelägen kvarterskrog. på fredag är min första lediga dag av vad jag hoppas blir två veckor i sträck. idag hoppas jag på ett nytt avsnitt av dexter, och sedan tänker jag & mitt guld börja kolla på supernatural (tror vi. några andra förslag? jag funderar lite på day break också)
    imorgon eller så borde mitt bokpaket komma till en närbelägen tobaksaffär. det minskar behovet av nya tvserier något, vilket är skönt. har dessutom en ny lista på fem - tio böcker, som jag tänkte beställa inom en överskådlig framtid. jag är mer intresserad av böcker än skivor just nu. det känns väldigt bra, och litet sorgligt

    5 comments:

    Urologen said...

    Supernatural är sådär. Ok till utseendet, men rätt beige, och varje avsnitt är en avslutad episod.

    Såg du The Unit?

    p. said...

    nope. bra?

    har i och för sig tre säsonger the wire att kolla också, men orkar inte riktigt börja. det känns så... mycket

    funderar även på att kliva på lost-tåget igen

    superkryp said...

    Testade iofs bara ett avsnitt av Supernatural men... njae, inte värt att ödsla tid på, tyckte jag.

    p. said...

    resultat hittils två mot noll. så det lutar åt att hoppa över...

    Hanna Gustafsson said...

    OK. Supernatural suger litegrann i säsong 1, det håller jag med om. Och varje avsnitt avslutas med att de två bröderna hoppar in i sin bil till någon godawful musik och speedar iväg i solnedgången, yuck, men jag lovar att de slutar med det efter ett tag och det byggs upp en intressant story-arc och serien bygger mycket på brödernas förhållande till varandra och till sin far och varför de har blivit så olika och i säsong 2 blir ljussättningen plötsligt mycket bättre och, eh, Dean är snygg.

    No?