Twitter Updates

    twitter

    4.12.06

    måndag nu igen

    i helgen har jag & allt mitt guld varit fulla som femtonåringar och bakfulla som nittioåringar. till följd av det höll vi på att inte gå på woven hand igår. det hade varit ett misstag, eftersom det var så jävla bra.
    annars har vi mest kollat på dexter, och är numera ifatt. vilket är lite trist, eftersom det är mycket trevligare att kolla på tvserier när man känner för det, och då gärna ett par - tre avsnitt i rad, än att sitta och vänta en hel vecka på varje avsnitt.

    2 comments:

    Hanna Gustafsson said...

    det är mycket trevligare att kolla på tvserier när man känner för det, och då gärna ett par - tre avsnitt i rad, än att sitta och vänta en hel vecka på varje avsnitt.

    Kunde inte hålla med mer. Jag vill att de släpper serierna på DVD medan de fortfarande går på TV! Dyrare, men oh så mycket roligare.

    p. said...

    absolut. då skulle jag dessutom kunna tänka mig att köpa skiten, istället för att som nu ladda ned innan någon svensk kanal lyckas köpa in någonting jag gillar