Twitter Updates

    twitter

    12.12.06

    julklappstips

    Tänk som han - Lär av killarna och dejta smartare
    "Som reporter på TV-kanalen E! har Giuliana DePandi mött tusentals killar som hon intervjuat och frågat ut om hur de ser på tjejer. Hon har tagit reda på vad som driver dem. Vad de tänder på. Och vad de inte tänder på. Hon har lärt sig det mesta om hur män ser på kvinnor och hon har förstått vilka beteenden som verkligen fungerar i dejtingdjungeln. I den här boken får du nycklarna till nya lyckade och roliga upplevelser.
    Tänk som han är rolig, lättläst och full av praktiska tips som utgår från insikten om att män och kvinnor inte tänker likadant (min kursivering). Vill du veta hur det går till? Här är några av de sextiosex tips som lär dig hur du kan dejta smartare:
    Tips 1 Ge honom ditt mobilnummer – men ta inte hans!
    Tips 18 Undvik dessa samtalsämnen på första dejten!
    Tips 21 Rensa i badrumsskåpet!
    Tips 23 Erkänn aldrig att du har legat med fler än fem killar!
    Tips 55 Om du inte kan sjunga – låt bli!"

    alltså... vad fan?

    den här skiten, ebba von sydows liknande bok, hon den där lambretta-linda som sjunger om att hon inte kommer till himlen för att hon tagit på sig själv. et cetera. et cetera. ta mig härifrån

    ---
    förresten: om någon nu ska lära sig av "killarna", kan inte boken handla om att det är kul att vara full och knulla... även om man är tjej? eller kan ingen skriva en bok för killar som handlar om att det är osexig när de är skitfulla och ska hålla på och trilla in i folk och mucka gräl hela tiden. och att de aldrig får erkänna om de har legat med fler än fem tjejer, för det är läskigt

    1 comment:

    Anonymous said...

    när jag läser såndana där tips undrar jag alltid vad de är för slags män de är intresserade av att träffa o kommer fram till: antagl inte samma slags som jag. den man som blir skrämd av en kvinna som knullat fler än fem pers vill jag hålla mig jävligt långt ifrån! (kanske kan listan funka som en tvärtemot-grej?)

    men hey, här sitter jag i min ensamhet o bloggar om böcker, HAHA.