Twitter Updates

    twitter

    22.2.07

    torsdag

    seg. jag skyller kylan för att det känns som att jag är död om jag sover mindre än sju-åtta timmar varje jävla natt

    har svårt att komma mig för att göra saker på jobbet. igår fastnade jag helt i det här spelet. och gudarna ska veta att om man sitter i en timme och bombar träd och stenar så är man fan inte klok

    dermaphoria börjar ta sig. lite burroughs light, lite lik contortionist's handbook

    fuck snön

    för övrigt är sverige näst värst när det gäller svartfiske i östersjön (efter polen). fuck me för att jag inte kan sluta äta fisk trots att det är helt förkastligt

    2 comments:

    Anonymous said...

    När du ledsnar på det där kan du köra lite http://www.nationlocation.com/AIRMONKEY/AirMonkey.html

    p. said...

    helvete. "tack" för det tipset... haha. nu är jag fast