Twitter Updates

    twitter

    14.2.07

    onsdag

    samlar papperslappar på jobbet, små från ett sånt flikblock (fem flikar, ser ut som underdelen på en anslagtavlelapp) , med böcker och filmer filmer jag måste köpa/ladda ned. mer och mer...

    har kommit fem avsnitt in i tredje säsongen av lost, och jag gillar de här feel badavsnitten mer och mer. allt går åt helvete, och de andra är så elaka och oberäkneliga att jag kommer på mig själv med att glömma bort att man fortfarande inte får veta ett skit om någonting

    heroes är fortfarande bra, men det känns lite som att det går på tomgång. någonting större måste hända snart, annars tröttnar jag till och med på världens bästa hiro

    senaste the office vet jag inte om jag kommer kunna ta mig igenom, jag sitter och vrider mig av skräck över hur pinsam michael är på phyllis bröllopp

    "i am crazy about you" -- studio 60 är underbart

    senaste stephen kingboken, lisey´s story, är snart utläst, och det är en väldigt fin skildring av ett långt äktenskap i efterdyningarna av mannens död

    idag satt jag mittemot en kvinna som läste samma bok som jag, förra veckan satt jag mittemot en man som hade samma (likadan, jag vet... ) överrock som jag, svarta jeans och svarta skor (som jag). vad säger man? snygga kläder du har? nej, svaret är naturligtvis att jag inte säger någonting utan bara sitter och stirrar ned i sin bok som ett fån -- vi såg ju likadana ut för tusan!

    igår kom min avi från posten, imorgon är jag ledig och kan gå dit och hämta ut alla böckerna

    inatt ska jag jobba

    6 comments:

    Anonymous said...

    Jag tror Heroes gjorde sig själva en otjänst när de gick från 25 till 45 minuter per avsnitt. Utfyllnadsmaterialet är står ut som en inflammerad tumme och manusgänget behöver skärpa sig om de inte skall tappa tittare snart.

    (iofs tycker jag att studio 60 också trampar vatten)

    Och apropå tv... har du sett Dexter? Jag blev rätt överraskad av den serien!

    p. said...

    håller med dig.

    däremot är jag för kär i alla studio 60s karaktärer för att uttala mig objektivt om huruvida det trampar vatten eller inte.

    ja, dexter var lätt den bästa tvserien förra året (och på topp 5 någonsin).

    superkryp said...

    Åh, är vi redan "där"...? Har Lost börjat gå igen i USA! Måste uppdatera mig. :)

    Anonymous said...

    vi har borjat titta pa heroes har borta – och det har verkligen inverkat markbart pa zelda-spelandet. och somnen. det ar sa svart att inte se ett avsnitt till, ett avsnitt till i oandlighet.

    hiro ar fantastisk.

    snart ska vi titta pa dexter ocksa. och studio 60 tydligen. vara kompisar har pratar om carnival - ar det nagot du hort talas om?

    kram!

    p. said...

    åsa - haha. det var samma här. bara ett avsnitt till... men sen tar alla avsnitt slut, och då ångrar man nästan att man inte tog det lite lugnt med dem.

    ja, han är verkligen det.

    dexter måste ni verkligen se. jag har hört talas om carnival, det ska vara bra, men inte hunnit se

    p. said...

    superkryp - japp. det verkar som att det börjar gå i sverige snart också...