Twitter Updates

    twitter

    12.2.07

    kombinationsblogg

    mindre om mig, mer om andra saker var det.

    jag har klippt mig!
    (och det känns som att jag är tio kilo lättare, fem år yngre... och typ tjugo minusgrader ute -- men det är det värt)

    annars har jag sett the night listener, ännu en robin williamsfilm. och jag vidhåller att jag vill gilla honom, men det går fan inte. här spelar han gammal bög som pratar om sitt förhållande och sin pojkvän som ska dö i aids (fast vägrar göra det) i radio. en dag får han en bok av sin publicistkompis. den är skriven av en fjortonårig pojke och handlar om övergrepp, föräldrar med videokameror och pedofiler. men vem är pojken? och (infoga dramatisk musik här) finns han?
    den var dock inte lika dålig som hans senaste (?) film, den där framtidsfilmen där han jobbade med att klippa ihop best-of-filmer av folks minnen, som var helt meningslös.

    2 comments:

    karin. said...

    bildbevis?

    p. said...

    ehm... ja, kanske