Twitter Updates

    twitter

    21.2.07

    onsdag igen

    senaste avsnittet av lost var det sämsta på länge, kanske någonsin. precis när de hade fått oss att intressera oss för hur det går för åtminstone tre av de flygbrutna, så levererar de ett jävla utfyllnadsavsnitt. fyrtio minuter nonsens och meningslösheter

    prison break går fortfarande på speed, men det är spännande

    tecknad film jag sett på senaste tiden: hellboy - sword of storms (bra. jag gillar att de vågade visa blod och flygande spökhuvuden) samt open season (ok. det bästa var kaninerna)

    jag har börjat på craig clevengers andra bok, dermaphoria, men jag kommer inte riktigt in i den. har läst ganska mycket utan att få en känsla för huvudpersonen, som lider av minnesförlust samtidigt som han åkt dit för att ha tillverkat knark. vackert språk, vindlande meningar, men ingen känsla än. hoppas det släpper

    har även läst clevengers recension av da vincikoden, vilket jag kan rekommendera

    ehm... ja. det var det

    1 comment:

    Urologen said...

    Clevengers recension är lysande.

    Tyvärr är da vinci-koden bara ännu ett nytt bevis på att tjugo biljarder flugor inte har fel - ät skit. Det gäller människor också. Se bara schlager, Ace of base, Arn och TV4:s Time out.