Twitter Updates

    twitter

    5.2.07

    recovering

    förra veckan spenderades i ett förkylt limbo. sov tolv timmar per natt måndag & tisdag, skickade tidning på onsdagen & sov typ fem timmar innan det var dags att åka till tryckeriet och kolla hur det går till när vår tidning trycks på torsdagen. somnade på tåget hem, åkte hem och dvalade. under fredagen visste jag inte riktigt var jag var. lördagen ägnades åt office, studio 60, heroes samt schlagerhelvetet (addis black widow! whatthefuck? jag var tvungen att lämna rummet... ) i sängen ätandes glass like a tant. sunday slow, men med ett utbrott av städning courtesy of allt mitt guld som smittade av sig. och nu är det måndag, vilket gör att det känns som att jag missat en hel helg. fuck
    ---
    angående besök på tryckeri: jag förstår varför folk pratar dumheter, och jag förstår vad användningsområdet för diverse floskler är nu. det är bara för att folk envisas med att prata hela tiden. jag hade gärna varit tyst i tre timmar, men när det småpratas/kallpratas från ena hållet måste man ju ge någonting tillbaka. så kan det gå
    ---
    fattar inte riktigt "panic prevention", men jag blir glad. har inte ens gett den en hel genomlyssning, så jag får återkomma
    ---
    såg halva pan's labyrinth igår, och den är ju mycket bättre än (sjukt dåliga) mimic & blade 2. jag gillade i och för sig hellboy, men jag känner att jag är lite opålitlig i den frågan. återkommer om den också. kan bara säga redan nu att den var mycket obehagligare än jag trott
    ---
    prison break håller på att gå helt överstyr
    ---
    jag börjar gilla nya kameran
    ---
    idag ska jag ägna mig åt att redesigna våra faktarutor. bästa saken med måndagar är att varannan är helt sjukt lugn.samt att tänka på öl. kom igen, en hel helg utan... abstinens, you know

    No comments: