Twitter Updates

    twitter

    5.2.07

    gender confused

    sa jag att det var lugnt på jobbet idag?

    tack till superkrypet för att han rådde bot på det. here goes:

    min kvinnliga sida:
    [ ] köpt en hårfön?
    [x] sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?
    [x] följt med som smakråd vid en shoppingrunda?
    [x] pratat känslor?
    [x] tänkt på att matcha mina kläder?
    [x] berömt en person av manligt kön för sitt utseende?
    [x] ringt upp en person utan konkret syfte?
    [x] funderat på namn åt mina barn? (mer än själva barnen)
    [ ] insett storheten hos barbra streisand? (men jag kom på mig själv med att heja på anna book i lördags)
    [x] druckit cosmopolitan? (och beställt mjölkdrinkar så rosa att bartendern bekymrat frågat "men den är väl inte till dig... ?")
    [x] sett ett avsnitt av "sex and the city"?
    [x] sett två avsnitt av "sex and the city"?
    [x] känt mig sugen på en kopp te?
    [x] känt glädje över att få blommor i present ?
    [x] gjort någonting romantiskt på eget initiativ?
    [x] blivit arg utan anledning?
    [x] gråtit efter 9 fyllda år?
    [x] brytt mig om h&m:s val av modell?
    [x] pratat skvaller?
    [x] varit arg/sur utan att tala om det?
    [x] kramat en kille?
    [x] dansat?
    totalt: 20 poäng

    min manliga sida:
    [x] ljugit om hur mycket jag har druckit?
    [x] ätit en blodig stek?
    [ ] läst en biltidning?
    [x] framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap? (haha... typ)
    [ ] lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?
    [ ] skött grillen under en grillfest?
    [x] läst en bok av jan guillou?
    [x] läst ett nummer av slitz?
    [x] dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?
    [x] känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?
    [ ] gått på en ulf lundell-konsert ?
    [x] använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person? (jag gick i mellanstadiet. det gick åt helvete)
    [x] sett alla die hard- och rockyfilmerna?
    [x] diskuterat bröst?
    [1/2] gjort lumpen? (vapenfri. inte så manligt)
    [x] läst nick hornby?
    [x] känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?
    [x] känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?
    [x] enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar? (de få gånger jag överhuvudtaget stått vid en pissoar -- det finns riktiga toaletter, för tusan)
    [x] lagat någonting på egen hand?
    [ ] skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan? (skrikit har jag gjort -- men minus ordet "gubbar", och jag antar att det är det som är det viktiga i frågan)
    [x] tävlat i att dricka öl? (jag tror det -- i alla fall i att dricka sprit)
    totalt: 16 1/2 poäng.

    kul. håller inte med om könsuppdelningen så klart, men orkar inte ta allt på blodigt allvar idag

    No comments: