Twitter Updates

    twitter

    23.11.06

    torsdag/fredag

    idag har jag varit utanför dörren efter klockan tio på kvällen för första gången den här veckan. det var ju fint.
    dessutom ett sånt skräckfilmsögonblick när det först låg ett par övergivna handskar i trappuppgången och sedan, när jag kom ut ur porten, så slog en annan port precis igen tio meter bort. utan att jag såg någon gå in, och inga människor på gatan; alldeles ensam. + regn och mörker. fint.
    annars har jag druckit veckans första glas vin och rökt veckans första cigarett. också fint. känner mig som en duktig människa, men uppskattade fusket mer än vad som är...
    lyssnar på pretty hate machine, och i can't stress enough hur fin den är (samt hur pissed jag är för att de kommer hit utan att jag hann köpa biljett. enda trösten är att de spelar på något jävla hockeyannex).
    i onsdags köpte jag en vit spritpenna, det är vardagslyx om något (särskilt såhär strax före lön. shit vilken usel månad det här har varit rent ekonomiskt). som tippex fast argt, eller nåt.
    jorås'att... slöblogg. ber om ursäkt för det. nu är det fredag iallafall, fucking finally.

    2 comments:

    Urologen said...

    När du lägger upp det så så börjar jag också bli lite pissed att ja inte ens funderade på att skaffa biljetter.

    Jag hade ju i själva verket verkligen velat se Hulk Reznor.

    Anonymous said...

    Tycker synd om er.