Twitter Updates

    twitter

    21.11.06

    ingen musik idag?

    hade missat det här helt, men såg det tack vare copyriot. idag är alltså "no music day" enligt världens bäste bill drummond.
    och om du, precis som jag, inbillar dig att andres lokko alltid är trist nuförtiden så...
    "Jag älskar förstås hela konceptet med No Music Day. Jag menar, vilken rockjournalist drömmer inte om en tillvaro där hela världen tvingas föra teoretiska samtal om rocken? Musik, i synnerhet bra sådan, är ju alltid bättre på papper än i praktiken. Så för mig personligen innebär No Music Day egentligen bara att jag med ännu godare samvete än vanligt kan fortsätta recensera skivor utan att lyssna på dem. "
    -- från svd.se

    2 comments:

    Anonymous said...

    Visst blev Lokko tråkigare i samband med englandsflytten! Han kanske är lycklig?

    p. said...

    hell yeah... faran med lycka.