Twitter Updates

    twitter

    30.11.06

    excerpt 5

    — Inatt drömde jag att jag funnit ett sätt att byta skepnad genom att placera en del av någonting i ett slags komplicerad cirkel av symboler och tecken och lämna det i mitt sovrum medan jag sov. Men jag behövde en sak, och med pengar och övertalningsförmåga lyckades jag lura ut en bekants bekant till ön med djurparken inte långt härifrån (det finns en del av staketet, gömt bakom träden i en slänt, där man kan klämma sig igenom – vi gick upp ditt en natt när vi var fulla, och jag klappade en älg) för att skaffa fram en kroppsdel av det jag ville bli. I morse vaknade jag med en vargtunga i cirkeln som jag ritat upp på fönsterblecket. Blod hade droppat ned och levrat sig på parketten. Tungan smakade vatten när jag bet i den. Sedan gick allting åt helvete.

    1 comment:

    Urologen said...

    nice.