Twitter Updates

    twitter

    26.10.06

    igår

    skolkade jag från jobbet

    gick jag en trevlig men lite för kall promenad, och ville fota allt. men det slutade med att jag inte fotade någonting. jag kom underfund med vad mitt problem är - jag vill fota stora saker, men borde koncentrera mig på små. jag vill helst fota allt i mitt synfält, hus och skit. men det blir helt ointressanta foton, mer som en känsla som inte går att fånga

    begravde jag min digitalkamera. sorgligt

    köpte jag mitt första album från itunes. spännande. det blev dj signify - sleep no more, vilket jag tror var bra. ett album från 2004 med världens bästa buck 65 & sage francis som gäster

    kollade jag upp vad det kostar att rama in saker. typ tusen spänn. shit

    försökte jag hitta en överrock eller liknande. för dyrt om det ska vara snyggt

    köpte jag factotum av bukowski, och insåg hur lik filmen med matt dillon faktiskt är boken. barfly är dock bättre, åtminstone filmen. boken hollywood är intressant, eftersom den beskriver hur han skriver manuset till boken

    kollade jag upp vad en ny digitalkamera kommer kosta. fuck

    såg jag senaste avsnittet av prison break med allt mitt guld, och manusförfattarna går verkligen bananer. roligt

    betalade jag flygresan till antwerpen, ska dit om en vecka och hälsa på lillebror. sweet

    2 comments:

    nb said...

    antwerpen = finaste fashion = lika bra du inte köpte ngt här!!

    p. said...

    eller hur? gäller bara att fixa cash nu, på en vecka. de jag fick tog typ slut igår