Twitter Updates

    twitter

    12.10.06

    bye bye

    x:
    var det kul att säga upp sig?

    p.:
    som fan. idag blev jag erbjuden ett nytt jobb här

    x:
    haha

    p.:
    så jag är all nöjd & glad

    x:
    typiskt

    p.:
    verkligen

    x:
    vad var det för jobb där?

    p.:
    layout (ad), faktiskt. så hade jag bara fått det erbjudandet för två veckor sedan så hade jag varit fast här...

    x:
    when it rains it pours

    p.:
    lucky me i got out

    x:
    faktiskt!

    x:
    inte så att du ångrar dig?

    p.:
    nope, inte ett skvatt. jag behöver verkligen komma härifrån

    3 comments:

    karin. said...

    livet och ketchupeffekten och allt det där, underbart!

    Anonymous said...

    Fan så härligt! Ibland är saker bara... bra. Som nu: solen skiner genom diset, musiken i öronen är bra och på bordet står färskpressad citrusjuice.

    p. said...

    karin - verkligen. synd att ketchupeffekten liksom inte genererar flera saker som man kan ha nytta av samtidigt bara, för att gnälla en smula

    nina - eller hur? det gäller att passa på att njuta