Twitter Updates

    twitter

    26.10.06

    dance like you just won the special olympics

    nya robbie williamsskivan rudebox är inte alls så otroligt konstig som recensenterna vill få er att tro, tänkte jag skriva. och att visa låtar är riktigt bra, men att han fortfarande envisas med att robbie williamsrappa (det har ingenting med mike skinner att göra, vilket de där recensenterna också vill få er att tro, han har ju för helvete alltid gjort det -- och det har aldrig varit bra). och att det är helt absurdt att han fick göra låten we're the pet shop boys med... pet shop boys! det skulle jag också göra om jag fick, och det skulle nog inte heller bli så bra -- men sjuuuuukt roligt. men, i alla fall, så råkade jag läsa det här innan jag hann börja. helvete. så läs det istället

    No comments: