Twitter Updates

    twitter

    4.10.06

    i

    information - early information - is social currency these days
    de pratar om "street teams" och gratis marknadsföring, "word by mouth" etc
    ju mer ni pratar, desto mer saknar jag papper och penna
    har sålt min tv, så jag kollar bara på sånt jag verkligen vill se (gah. klyscha. men om man måste leta upp skiten på internet, så vill man ju verkligen se det. även om det är lika mycket skräp som på tv) och läser numera böcker även hemma

    2 comments:

    Urologen said...

    "sålt min tv"... det var djupt.

    Och säkert bra gissar jag, tar bort slötittandet förstås, men innebär det inte också att man istället spenderar den tiden ugglandes framför datorn?

    p. said...

    låter det djupt? jag var skeptisk innan allt mitt guld lyckades övertala mig, men det funkar riktigt bra hittills.
    spenderar ju en del tid framför datorn, men det blir mest daily show & colbert report (vilket ju är sjukt mycket bättre än att kolla på veckans nyheter om man har en tv). sedan läsa böcker i sängen istället. så jag är nöjd