Twitter Updates

    twitter

    9.9.06

    lördag

    jag & allt mitt guld lyssnar på elektronisk musik skithögt och groomar. sen ska vi ut åt olika håll, men först ska vi dricka bubbel och byta kläder typ hundra gånger. förmodligen kommer det här att vara den trevligaste delen av min kväll, det brukar vara så när man är hemma först och sedan går ut, men det känns helt ok

    annars:
    mogwais "mr beast" gör hösten ännu mer höstig. på ett bra sätt, det känns liksom helt rimligt när solen återkommer och man kan vara ute och promenera hela dagen (som idag)
    woven hands "mosaic" gör min höst lite kristnare, och det känns helt ok. domedagsstämning i hörlurarna. passar bäst till det där kalla & lite ilskna höstduggandet
    postal service får nog hänga med ännu en höst, men jag behöver fan en ny skiva från dem snart
    midlakes "the trials of van occupanther" lovar gott (bra mycket bättre än den usla albumtiteln), och vi ska gå & se dem på debaser i oktober

    jag vill ha skitmycket pengar. jag behöver en ny garderob, nya skor, en ny dator... och pengar. till mat & öl och sånt

    No comments: