Twitter Updates

    twitter

    19.9.06

    i suck

    sitter och kollar igenom bloggens arkiv i jakt på en gammal grej, och tycker att jag skrev ganska mycket förut. lite bra ibland. och nu är det bara... tomt. men så är det när jag kollar på gamla kort också. tycker alltd jag ser så mycket yngre ut, bara för ett år sedan. snyggare också. men om jag inte jämför kanske det går bättre. måste iallafall försöka skriva här några gånger/dag. annars kan jag lika gärna lägga ned. tyckte ju det var så skönt när jag började, för att det var så enkelt. och för att jag fick en anledning att skriva saker, meningslösheter, igen. utan ångest över att behöva börja skriva. tillbaka till det nu. jag önskar bara att jag slapp jobba. det kanske alla gör, men just nu känns det väldigt mycket så. jag & j skulle behöva vara lediga i en månad och jobba med våre egna grejer. istället sitter vi på varsitt dayjob och försöker hinna med våra projekt på "fritiden"

    No comments: