Twitter Updates

    twitter

    1.6.06

    mobilfetish

    jag köpte den, mobilen jag skrev om härunder (eller beställde den iallafall, jag tror den kommer imorgon). och jag ville ju ha den, men den var så inihelvete dyr så jag stod och velade ett tag. utgår ifrån att de har provision på de där ställena, för medan jag stod och hade ångest så började han som skulle övertala mig att göra just det. först med ett minneskort på en gig, vilket ju är skönt (annars hade jag varit tvungen att köpa ett). sedan, när jag fortfarande var helt "hur ska det gå med min privatekonomi?", så gjorde han som den där farbrorn som brukade stå vid hötorget och bara "och inte nog med det -- sedan slänger jag ned en nagelfil i påsen! men inte nog med det! etc.", och langade med en fotoskrivare. och jag blev helt perplex och köpte telefonhelvetet

    1 comment:

    Anonymous said...

    Haha!