Twitter Updates

    twitter

    27.6.06

    käre gamle axl

    "guns n roses" spelade tydligen på globen igårkväll. fan att man missade det, kan jag säga (och åtminstone till hälften mena det).
    men det roligaste av allt inträffade efter konserten, då axl greps av polisen. innan dess hade han varit på efterfest på café opera, där han "fördes direkt till den VIP-avdelning som utrustats med obegränsade mängder Jack Daniel's whiskey och mängder av blondiner" (hahahaha). men åter till gripandet - som skedde bland annat eftersom han hade bitit och slagit en ordningsvakt och även hotat polispersonal. hahahaha igen

    4 comments:

    karin. said...

    ... och ett extra skratt går till den forne idolens hippa frisyr!

    Urologen said...

    (Off topic)

    Nå, vad gillade du de nya kapitlen?

    p. said...

    k - som fan. jag tror han skaffade den ungefär samtidigt som han "försvann"

    m - very, very much. det blir bara bättre och bättre, värre och värre
    jag gillar att du förutsatte att jag hade läst alltihop. vilket jag naturligtvis hade

    Urologen said...

    Vad skulle jag annars förutsatt?

    Tyvärr blir det nu inte mycket värre, på ett tag. Jag har nämligen, efter dessa 39 kapitel, kommit till den punkt då det som är kvar är mycket sämre och av en helt annan art än de jag lagt ut fram till nu.

    Jag skulle kunna försöka skrapa ihop lite till, men det är betydligt svårare än det har varit hittills.