Twitter Updates

    twitter

    12.6.07

    hetzjagt auf nazis

    sitter på jobbet, ensam, och dricker avslagen fanta som någon glömt kvar i kylen för att få ordning på någon slags sömnbrist/vätskebrist/mild bakfylla + inte så mild allergi

    försökte läsa aftonbladet, men efter de inledande tre uthärdliga sidorna (ledare + kultur) så är det mig övermäktigt

    jag har ångest för att studio 60 går igen & jag inte har sett ett enda av de tre nya avsnitten

    den är den tolfte, och nedräkningen till nästa lön är i full gång

    3 comments:

    Anonymous said...

    Ha, då är det safe att beställa från adlibris/cdon/discshop/whatever och få ett betala-fakturan-datum och ett lönedatum som stämmer överens med varandra. Ho!

    Kan dock inte bestämma mig för om det ska bli film eller böcker. Jäkla tv. Hotar min lästakt.

    p. said...

    i know! försöker dock hålla mina smutsiga tassar ifrån adlibris, eftersom det är den här lönen som skall ta mig igenom sommaren

    svårt, sjukt svårt, att låta bli

    har svårt för att köpa film, ser så sällan om dem & så är det så mycket dyrare än pirate bay

    Anonymous said...

    Mjo, det är ju så. Men jag gillar att ha viss film i bokhyllan. Och det är som att tv:n äter dvdfilm, om jag inte införskaffar en ny snart kommer monstret sluka mig medans jag sover...

    På tal om det, om du inte laddat ner och sett Renaissance än så gör det. Riktigt bra. Sin City aktig animerad film med väldiga bladerunner vibbar.