Twitter Updates

    twitter

    19.6.07

    gamla hjältar & nya irritationsmoment

    hur ser nicky wire ut idag? såhär. my eyes!

    ok, nu har jag fattat att metro startat en bloggtjänst. och att man kan få hem ett mastercard med etthundrafemtio kronor på, om man har femtusen sidvisningar på en månad. jag orkar inte räkna ut vad femtusen sidvisningar är i reklamintäkter för metro, men att det är mer än 150 spänn kan jag lova.
    deras paroll är förresten "börja blogga, få betalt, bli känd!"
    om jag hade råd skulle jag ge folk 150 kronor i månaden för att inte blogga

    3 comments:

    superkryp said...

    Han ser nästan exakt ut som en halvgammal tant och som Zinny Zan. Synd...

    p. said...

    haha... fin liknelse

    Anonymous said...

    Haha, bra sista kommentar där.